Najs väder-skrillor?!

Gomorron. Vakande av att max petade på mej å sa att det kändes som om han hade krupp...han har varit väldigt slemmig i halsen hela veckan,harklat sej å hållt på lixom. Nu hade han ont i halsen(vid struphuvudet) när han svalde sa han. Ni som inte vet det så har Max alltid varit konstig i halsen,rosslig,hostig å harklig -ända sen han var liten bebis.Både astma & krupp har han. Men astman har blivit bättre. Man tror att han är "trång" i halsen,vi har gjort alla möjliga undersökningar på hnm inne på barnkliniken i Gävle genom åren-men man hittar inget "ovanligt"-utan han ÄR så lixom. Men i dag då-så känns det bättre nu säger han..han har ätit frulle å inte behövt tagit ngn medicin.Men det kanske är ngt på G,som en förkylning eller så vi får se. Vi ska iaf ta oss upp till Högbo å åka skrillor i dag på fm,med mamma & pappa. Max fick ju ny skridskor i julklapp-nu ska dom provas.Jag kan åxå ha dom-kan hända att jag blir tvingad att prova jag åxå...tur att ni inte får se... Jag har en jävulsk träningsvärk efter träningen i torsdags kan jag berätta.I vaderna å i rumpan är det värst,överarmarna värker dom åxå...men jag gillar det-då vet man att träningen har tagit lixom. I går kväll åt vi tacos å kollade TV.Mys!Per är ledig hela helgen,men i dag är det väl fotboll antar jag... Höres då´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0