Nämen hallå!!

Jaha då har även denna dag tagit slut. Åkte innan Max gick till skolan i morse,han skulle åka skrillor så vi hade packat saker i en STOR påse+ att klubban skulle med åxå.Men det fixade han galant,min stora kille! Jag hämtade kl. 13.30,hem gick ut med Wasa...å Selma i släptåg.. Sen gjorde jag fruktsallad å bakade chokladbollar. Lade mej 1 timme,kl 16 kom mamma.Jag åkte 16.30 till jobbet igen för att ha p-möte. Hem med Carina ,hemma 20.00.Då var Max klar,duschad å mätt-tack lilla mamma! Nu har jag fixat för morrondagen å tvättat en maskin + vikit in en tvätt. I morron är det FREEEEEDAG!!Vi ska ut å äta med jobbet på LivingRoom-najs! Per jobbar natt hela helgen.Hade tänkt att vi skulle åka till IKEA,men det verkar inte bli ngn tid för det...åker väl ner en sväng på stan på lördag kanske...måste shoppa lite känns det som..he he...fast jag fick JÄTTEdålig lön. Hade varit hemma en massa dagar med Max,som jag inte fått från försäkringskassan ännu...(förvånad??!),sen hade jag själv varit sjukskriven för den där tanden ni vet. Knappa 10.000kr fick jag ut...nåja...det finns dom som har det värre! Ska hinna ut å springa i morron innan jag åker på LivingRoom tänkte jag. På söndag fyller mormor år,så då ska vi dit,sen ska jag på gympa kl. 17. Nu MÅSTE jag lägga mej,har varit jättetrött i dag...kommer ju aldrig i säng på kvällarna.... Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Fröken Holm

Hur gammal är Max? =)

2009-01-29 @ 21:55:43
URL: http://frokenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0