Ska jag aldrig bli bra...*gråter*

Jäkla hals....tyckte ju att jag var bra i måndags,var ut å sprang-resultat=klump i halsen dagen efter....tyckte jag var bättre i går,var ut å sprang igen-resultat=ont i halsen när jag vaknade i dag! SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT HALS....... Annars har dagen varit bra. Max har åkt skrillor på gympan å tyckte det var askul! Han ville visa mej när jag hämtade hnm-klart han fick-jätteduktig! Mikolaj kom å lekte vid 15,han är kvar än,ska snart hem. Mamma & pappa kommer hit på lite fika snart,gulliga dom! Mina andra familjemedlemmar är åxå hemma...dvs WASA,SELMA & PER...åh vad jag älsakr min familj!! Snart helg,vi har planeringsdag i morron på jobbet,det innebär att jag jobbar heldag. Vi ska göra en ny LIKABEHANDLINGSPLAN samt göra ett studiebesök på en fsk inne i Sandviken som jobbar lite REGGIO EMILIA inspirerat-kul! Per ska spela kort på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0