Slutätet!

Nu är det slutätet för min del!Herregud vad jag har svullat sista veckan...usch...mår illa när jag tänker på det. Nu längtar jag bara tills på torsdag när träningen kommer i gång! I går & i dag har det inte hänt så mkt..skönt tycker vi i våran familj. Per har jobbat fm,så Max & jag har tagit rejäla sovmorgnar....till 10.30 båda dagarna-ÄNTLIGEN har våran unge fattat att man ska sova LÄÄÄÄNGE!! I går mötte Max & jag mamma,pappa & syrran på stan vid 12.15. Vi gick å lullade å Max försökte lura mej att köpa ett tvspel till hnm...från 16 år var det-aldrig-JAG köper inte sånna spel,det VET han,så jag vet inte varför han försökte med mej....han tyckte såklart att jag var jättemesig... Vi fikade på Hansens café-mamma bjöd! Sen gick vi till videohallen,hade lovat Max att hyra en film. Han hyrde en svensk krigsfilm. sen när vi kom hem så frös jag så förbenat så jag trodde att jag höll på att bli sjuk. Max bäddade ner med i soffan m. 2 täcken,sen tände vi typ 100 värmeljus sen kollade vi på filmen tillsammans-myspys! Vi gjorde hemgjord pizza på kvällen(läs:Per). Max & jag var uppe till 00.00,Per hade somnat för länge sen när vi lade oss. I dag har Oskar varit här å lekt,Max har ju varit utsvulten på lek,så det passade utmärkt att O. kom. Jag städade hela huset,dammade ,damsög och gjorde rent på toa.Tvättade å vek en tvätt åxå.Per kom hem,han åkte å handlade,mendan jag & kissarna tog en tupplur. Sen duschade jag å vi skjutsade hem O. Per gjorde pot.grat. & fläskfilé m. god sås,vi åt vid finbordet. Nu sitter grabbarna å kollar på tv,och jag sitter här... I morron ska vi plocka bort julen. Mammma & pappa skjustade hem syrran till Stockholm i dag...känns tomt. Önskar verkligen att hon bodde här...*saknar* I morron MÅSTE vi ta oss i kragen å gå till mormor...fan har så dåligt samvete för att vi är dit så sällan... Per & jag provade att möblera om i vardagsrummet i dag...det blev bra. Men vi ska göra det "på riktigt" ngn annan dag,då tv:n ska upp på väggen på ett annat ställe bla. Vi ska åxå ta finbordet till köksbord,å slänga köksbordet till fanders..kökssoffan ska ut i hallen å köpmannadisken som står i hallen ska åxå bort! Får se när det blir,men så är planerna. I dag har jag provat att borsta Wasa med borste,han gillar det! Måste börja göra det..han får så mkt tovor i pälsen.dessutom har han fått polisonger på kinderna...ha ha.. Selma rev(läs:bet) sin sårskorpa på sidan i går...blää..han la den på golvet å tänkte äta den!!Jag var snabbt där å tog bort den...nu är såret läkt-bra! Baj,baj!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Köpmannadiskar är så fina, önskar vi hade en här hemma men det får bli sen nån gång när vi är rika och har råd att köpa en :-P Skulle vilja byta ut många möbler här hemma faktiskt..Total makeover!

2009-01-04 @ 13:17:25
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Ang1e

Köpmannadiskar är så fina, önskar vi hade en här hemma men det får bli sen nån gång när vi är rika och har råd att köpa en :-P Skulle vilja byta ut många möbler här hemma faktiskt..Total makeover!

2009-01-04 @ 13:17:38
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0