Spelkväll hos Collins.

I dag har hela familjen sovit till 10.40!!Herregud ...hur ska vi kunna vända tillbaka dygnet tills skola/jobb börjar?! Lika kallt i dag som i går,termometern visade -12 mitt på dagen. Per åkte till jobbet vid 13.00,strax efter kom det en kille å hämtade X-box som ska skickas på lagning....ja..vad säger man...har ju haft det i knappa 3 månader...men samtidigt är det bra att spelet kommer ut härifrån ett tag...det skulle iaf gå på garantin-tack! Max & jag promenerade till COOP,handlade lite.Hem,slappade vidare. Jag hoppade in i duschen,mamma & pappa kom vid 16.30. Vi packade in katter (Wasa) å ungar (Max) i bilen å drog i väg till Collins. Max & Wasa åkte hem till mamma & pappa.Hos Collins var Molanders+2 barn åsså Collins 2 barn.Pratde lite,fikade lite,sen fick barnen gå till sina mor/farmödrar.Vi lagade mat tillsammmans å åt -jättemumsigt! Sen spelade vi BUZZ +poker. Per,Max & Wasa hämtade mej vid 22.45.Mkt trevlig kväll,kul att komma hemifrån. I gårkväll började vi att möblera om (förlåt,grannar!!). Det blev bra!Nu ska tv:n upp på väggen bara,och vi ska bestämma vart tavlorna ska sitta.Vi är lite oense om vi ska ha ngt nytt finbord i vardagsrummet eller inte....vi ska iaf inte ha ngt JUST NU. Wasa fick spel när vi möblerade om...han sprang runt å flåsade bara...helt crazy den katten! Nu är det bara ett par dagar kvar till träningen börjar...åh vad jag längtar!! Bli riktigt jäkla svettig-i love it! Nu ska jag ner under täcket-natti,natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0