Va´tusan.

Det går inte så bra med träningen som jag VILL... I går kände jag mej heller inte bra,lixom konstig i halsen som en jävla klump därnere...åkte inte å träna..nu vet jag inte hur jag ska göra med spinningen i kväll.VILL ju så gärna,men det ÄR ju inte bra om man har en infektion i kroppen...men hur tusan ska jag veta det så´..:?! Kände mej ju bra i måndags,då slutade jag 16.00 på jobbet,sen hade vi möte 17.15,så då var jag ute å sprang i snöyran. Ni som känner mej vet ju åxå att jag KAN inbilla mej,jag ÄR ju sån-tyvärr...vi får se.Jag blir ju gärna lite träningsnarkoman när jag väl sätter i gång,vill gärna träna så mkt som möjligt...lagom är ju bäst heter det ju.... Max har iaf gått i skolan både måndag & tisdag-det har gått bra. Nu är han på slöjd-träslöjd! På em ska han till tandl.Per följer med hnm,jag jobbar. Har åxå lovat hnm att han får ta penicillin när han kommer hem från skolan denna vecka,han blir så stressad på morronen om han ska hålla på med det. Dessutom är han ju uppe på kvällen sen så då kan vi skjuta på tiderna lite.Han räknar dagarna när tabl. är slut... Jag ser GRÄSLIG ut i håret! Ringde om klipp/färgtid-fick tid på måndag-yes! Max ser ut som om han har skaffat pälsmössa...ha ha...han har så himla tjockt hår så det växer som en mössa på hnm,men det får man ju såklart inte säga till hnm...han fick klipptid på tisdag. Shit vad mkt snö det kom i går,ja i förrgår började det ju...har skottat x antal ggr!Per vill gääääääärna vänta tills det har snöat klart innan han skottar-så det blir jag som gör det. Man skäms ju när alla grannar har skottat utom vi..dessutom SKa det ju vara skottat för posten tex. Wasa bara älskar att vara ute i snön,har ju "nämnt" förr att han är en ovanlig katt...Selma går en tur runt huset ungefär,sen går han in igen,gäspar å lägger sej i 3-4 timmar...slöare katt finns inte..jag ska bli katt i mitt nästa liv tror jag! Nu ska jag kolla runt på datorn sen ska duscha å klä på mej å åka till jobbet. Hör av mej om hur jag gör i kväll. Ha en nice dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0