VÄÄÄÄLDIGT mycket snö.....

Oj,vad snö det kommit i går å i dag! Måste ut å skotta,vi är jämt sist att skotta i vårt område...tror grannarna är lite irriterad på det. Wasa var ute mest hela tiden i går...han är ju helknasig...en katt vill väl inte vara ute i snöstorm?! Nu kör grannen med snöslungan då vill han åxå vara ute,medan Selma ligger under sängen å darrar...ha ha... Vad hände i går?Ingenting skulle jag vilja säga...jag var inne hela dagen å städa å slappa.Max & per var en sväng till COOP. Jag vette´fan vad jag ska göra med min hals....kanske ska ringa till HC i morron? Det är så konstigt för jag har ju INTE ont som när man har ont i halsen ni vet..men jagär slemmig å det känns i bland som om jag har en klump lååååångt ner i halsen,vid halsgropen ungefär. Har inga problem med att svälja/äta/dricka. Även om jag går till dr. så känns det som om dr. inte kan SE så långt ner i halsen som jag har obehag...kan det vara ngt med sköldkörteln? Det är så jäkla typiskt....jag vill SPRINGA & TRÄNA!!!! I dag vet jag inte vad som händer,vi pratade lite om att åka in till MIO i går...får se vad chauffören säger i dag. Han var förresten dålig i går efter kortspelet i fredags,inte vann han några pengar till mej heller...va´faaan! Hörs senare gott folk.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh tack så jätte mycket. Äntligen har man fått sig en ring på fingret :) När det gäller träningen så hoppas jag bara att jag orkar hålla i det. Känns bra just nu iaf. Vilka fina katter ni har. Tjing.

2009-01-25 @ 18:42:02
URL: http://marietorngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0