Blev inget..

...av varken kruppen eller febern på Max. Har varit lite loj under dagen,vet inte om han haft feber eller inte...men har ätit å så.Han stod här å halvgrinade när jag kom hem å ville UT...nähä du sa mamman! Smällde lite i dörrarna å muttrade lite om sin ELAKA mamma,sen blev det bra igen...är tonåren på G REDAN?!(känner igen mej själv i tonåren...) Per var ju somsagt hemma på fm,sen åkte han till jobbet vid 13,jag kom hem 13.30. Vi har kollat på film å bakat chokladbollar på em,jaghar inte ätit en enda-ni som känner mej VET ju att jag inte äter gotta i veckorna så det är inte speciellt svårt att avstå.Destomera njuter jag på helgerna! Ang. mitt ben så har jag inge ont alls i dag...men vad är det frågan om kan man ju undra?Börjar tro att det (som allt annat på mej..) är psykiskt...sket i att ringa till HC iaf. Wasa lossar FÖRBANNAT mkt päls kan jag meddela,det är hår ÖVERALLT,han har en helt annat päls än Selma tydligen.I dag har jag borstat honom...ha ha ni skulle sett hnm...han rullade över hela golvet å spann...köpte lixom en karda,så det river nog skönt på hnm.Fick loss en säck hår ungefär...där ljög jag...men ni fattar! Sen har katten fått MJÄLL åxå,hörde att dom visst kan få det när dom släpper vinterpälsen....ser konstigt ut med mjäll på en KATT! Har nyss gjort läxan med Max,han är jätteduktig på att stava min pojke-alla rätt-både i går å i dag! Nu ska jag kolla lite tv innan vi gör kväller härhemma. Syns i morron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0