Hostat sönde ngt...

...fan...jag hosatr så mkt att jag hostat sönder ngn muskel i nedre delen av magen....så nu måste jag krypa ihop varje ggr jag ska hosta för att det gör SÅ JÄKLA ONT...va faaan är det frågan om???! Jaaa jobba är ju inte att tänka på ,orkar ju knappt gå till postlådan lixom... Wasa fattar INGENTING...VARFÖR GÅR DU INTE UT PÅ PROMENAD MED MEJ??...,står det i pannan på hnm... Nåja det blir väl bättre antar jag. Ligger mest i sängen å kollar TV på dagarna,eller löser korsord,eller kollar datan....inte så händelserikt alltså. Det är ngn "LIVERPOOL" som skrivit i mina kommentarer här på bloggen....undrar just vem det är??!Jag gissar på ROGGA!!Eller så SUSSIE,jag menar varför skulle Rogga gå in på min blogg...tror inte han är SÅ intresserad lixom... Annars är det väldigt kul med kommentarer som ramlar in då & då! Kl. 21 ska jag kolla på "Språrlöst"-tycker om sånna program. Å jäklar...äntligen släppte locket för ena örat-har haft det hela dagen...låter som om man sitter i en burk å pratar ju´...inte för att jag skulle få plats i en burk men ändå... Hörs i morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0