Hur många år till ska man ha mens??!

Fan vad äckligt det är med mens,tycker jag...vad tycker ni? Sen jag fick barn så blöder jag MASSOR när jag har mens,iof bara 1-3 dagen men hur najs är det?! Som i går..medan jag duschade blir golvet i badkaret VÄLDIGT rött,å då menar jag VÄLDIGT! Innan jag hinner kliva ur badkaret så hinner det rinna ner för benen å blöda ner en hel jävla handduk.Försöker frenetiskt att öppna en jävla tampong...hur lätt e det på en skala... In i duschen igen å duscha av mej ...ser ut som ett slakt i badrummet. Per kollar in å säger : "Mensfia!" Jag blir skitarg...lätt för honom att säga! Hinner sitta vid dator 1 timme med en EXTRAPLUS tampong i. När jag reser mej RINNER det utför benen...men va faaan! HUr kul är det egentligen med mens?!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Mens är förjävligt! Jag blöder också mycket, kan blöda igen största tampongen på 30 minuter! Och mensvärken sen! Nää fy fan..När jag slutar amma ska jag ha ett p-medel där mensen försvinner, typ p-spruta..

2009-03-16 @ 11:18:12
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0