Nämen tjeeena!

Hallå där gott folk! Nu är jag hemma igen! Funderade i fredags om jag verkligen skulle åka...var JÄTTEdålig i magen hela kvällen på torsdag,och sen hela fredagsfm-sprang på toa ca 200 ggr-njaaa...inte SÅ många ggr...men snäppet under.Det körde i magen å värkte hela tiden... Men jag packade ner kompostpåsar (pappaerspåsar) i väskan å toarulle,samt handdesinfektion i väskan å Per skjutsade ner oss till bussen. TVINGADE Max & mamma att sitta vid toaletten i bussen....men det var som ett under-när vi klev på bussen var det som om jag skitit(ursäkta!!) ur mej alla baciller,så då blev det bättre,men jag vågade faan inte äta eller dricka ngt på hela bussresan,mamma påstod att jag hade varit nervös....men vad tusan inte var jag väl nervös för att åka till syrran heller...nej jag tror att det var en "släng" av magsjukan...efter att ha jobbat så många år inom förskolan,å efter att ha torkat så många spyor så är man väl lite immun,så man får bara en "släng"...*peppar,peppar* Nåja-det var ju bra att jag kände mej bättre! Vi kom ner till Stockholm vid 17-tiden,då fikade vi på Cattis jobb (jobbar på ett fik på centralen).Sen köpte vi SLkort,och handlade det nödvändigaste på ett skitdyrt KONSUM,sen åkte vi em till Cattis med T-bana,det tar ganska långt tid (ca 40 min),då hon bor långt utanför centrum.Max hann väl må illa ett par ggr...ha ha....kommer till storstan å få åka T-bana-som man inte är så van med... Sen kom vi hem till Cattis.Vi gick å köpte mat å åt framför tv:n. Max åt så fort å mkt så han mådde illa,lade sej redan 21.15-herreguud-UNGEN VAR TRÖTT-händer ju inte så ofta som ni vet. Vi gosade med Cosmos (birmakatt) jättemkt å han undrade såklart vilka vi var som rasslade in hos Cattis å levde om....bara stirrade lixom...gullis! Max & jag låg i Cattis säng,mamma på extrasäng å Cattis på soffan. Vi sov sketaskönt!Cosmos var förvirrad å undrade vart allt folk kom i från?! På lördagen så tog vi T-banan till Skärholmen å shoppade...he he...nu ska ni få höra:NÄR VI SKULLE ÅKA TILL STOCKHOLM PÅ FREDAGEN SÅ PLOCKADE PAPPA PER UPP LITE PENGAR TILL MEJ & MAX.....MAX FICK 200 KR,OCH JAG 1500KR!!!!!!!!!!!!!VA,VAD SÄGS OM DET???VILKEN JÄKLA SNÄLL SAMBO JAG HAR....HE HE... Så jag hittade ett par gröna jeans som jag f.ö letat efter sen i somras-najs! 249 spänn!!Det var på ngn konstig affär som Cattis släpade in mej på,men fan vilka snygga kläder det fanns där.Hittade åxå en svart "vanlig" tröja där för 79 spänn bara.Grön sjal hittade jag på INDISKA för 79 kr.Vitt linne på GINATRICOT för 99 kr. Det köpte jag till mej,det var väl dukigt att "bara" köpa det! Var påväg att köpa ett par mysjeans på VEROMODA åxå men dom hade inga mindre än 26"...va?Konstigt som tusan....iof så var det ett par baggy...men jag ville ha dom lite tajtare över rumpan...men icke! Mamma sa "dom har inte mindre för då är man undernärd om man har den stl."....noway säger jag! Max halvknorrade mest hela dagen för att vi sprang ut & in i alla klädaffärer...men vi mutade hnm med att han fick köpa ett par leksaker...ha ha...stackarn...eller inte! På kvällen gjorde vi egen mat och åt å kollade melodifestivalen-mkt mysigt! Önskar att Cattis bodde här... I dag hann vi åxå in på några affärer...men inga fynd gjordes...ovanligt för mej! FÖRSÖKTE att få låna hem Cattis röda skinnjacka...men det fick inte för sej...fan...jag VILL ÅXÅ HA EN SÅN!! Köpte f.ö ett par ACNEjeans av CAttis,hon hade haft dom när hon var smal(som hon sa..)150 spänn fick hon för dom (kostade 1500 när hon köpte dom). Hon trodde att hon aldrig skulle bli så smal igen så hon sålde dom...hon får väl tillbaka dom om det blir så! Ska lägga upp bilder på alla kläder senare i veckan. ANg. mitt jävla knä/ben så MÅSTE jag ringa till dr. i veckan...nu ska benet/knä RÖNTGAS! Nu hör jag att Metallica konserten är inställd pga SJUKDOM!!!Faaan va...pisst! Sussie & co. är där.... Nu måste ungen duschas! Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Åhhh..Är lite smått avis på din shopping! Jag vill också!! Behöver lite nytt i garderoben, men nej då nå shopping har man inte råd med..Buhu!

Jag har förresten storlek 26 på jeans, men dom börjar bli lite slappa. Jag som är smal eller byxorna som är utnötta? Haha! Undernärd, jaa kanske det :-P

2009-03-09 @ 13:40:15
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0