Sjukskriven hela kommande vecka.

Fick problem att andas redan i går kväll,kl. 12 i dag fick jag tid på Familjläkarjouren.Där fick jag inhalera x 2 ,sen kortisontabletter-båda vidgar å löser upp slem.Fick blåsa i en PEF-mätare åxå. Var nog där 1 timme=300 pix! Gissa vem som muttrade när vi gick därifrån.... dr. frågade vad jag jobbade med och konstaterade att det inte var lämpligt varken för mej eller barnen på fsk att jobba när jag låter som jag gör. Hon sjukskrev mej hela veckan. Nu mår jag dock dåligt för att jag sätter Anneli på jobbet i en "skitsituation"... har pratat med henne...lilla vännen. Jag väntar på att min chef ska ringa upp nu,så får hon lösa situationen på jobbet denna vecka så Anneli slipper ha hela ansvaret. Mona åkte ju till Mexico i dag,å Anna ska ju föda barn inom kort..det ÄR inte kul att jobba bara med vikarier...

Kommentarer
Postat av: Cina Lindberg

Men uscha vad jobbigt! =( Krya på dig! =)

2009-03-30 @ 11:02:46
URL: http://cinalindberg.blogg.se/
Postat av: Sussie

Men lilla vän...

KRYA PÅ DIG!

2009-03-30 @ 13:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0