Snööööö....

....men va´tusan,ska det komma MERA snö??! Jag vill INTE!!!Fattar ni hur lång tid det kommer att ta innan allt smälter bort??! Jaha...så var magsjukan i rullning även hos oss på jobbet....5 barn borta i dag-alla magsjuka!Ska man kanske ta sej en whiskey?!Jag som ALDIG dricker annars.....blir kanske stöfull såhär på måndagskvällen...ha ha...baksmälla i morron...nja...jag avstår nog. Får man det så får man....hoppas inte iaf! Ang. mitt JÄ*LA ben så blir jag galen...det ÄR ngt som är crazy med det...men VAD?! Sticker,bubblar,spänner å drar å har sej i det...kan det vara ngn nerv eller muskel,eller VAD?! på fredag åker vi till syrran i Stockholm-jippe! Det blir mamma Max å jag. Jag har tagit semester,Max får gå hem efter lunch så åker vi buss då. Sen åker vi hem på söndagsem.det blir najs! I morron är det tidig dag,Max ska på fritids kl. 7. Imorse bad han mej ringa till skolan å säga att han inte kunde komma...jaha vad ska jag säga till fröken då?! ,frågade jag. Han tyckte att jag skulle säga att han var FÖR trött ör att komma till skolan...ha ha...då skulle jag aldrig komma till mitt jobb isf! Den "dumma mamman" TVINGADE ungen att klä på sej å gå till skolan,var jag inte dum då så säg!! *ASG* Själv had ejag inskolning på förskolan i dag,en söt flicka på dryga 1 år. Gick utmärkt! Nu har jag duschat å insett att jag gått upp 1kg!!Får PANIK då!!MÅSTE gå ner det under veckan!! Nu ska den "dumma mamman" tvinga ungen IGEN...denna ggr att lägga sej...herregud FINNS det så dumma mammor?! I morron fyller Wasa 1 år!! Det firar vi med en klick margarin till frukost å flaggan på hans matplats-löjligt va?!Tycker inte vi-för det är ju våran bebis.... God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0