Sorry!

Har inte skrivit ngt på 1 VECKA...herregud vad dåligt av mej! Men nu tar vi nya tag. I dag är jag iaf hemma med hosta,ont i kroppen & rasslig i halsen.är väl inte särskilt förvånad-då princip ALLA barnen på avd. har samma symptom. Ska lägga mej snart igen. Vårat vardagsrumsbord har anlänt,var å köpte stolar i går åxå. Vi hade beställt både stolar å bord på nätet,men stolarna skulle komma v. 21.....så då avbeställde vi dom ,men bordet kom somsagt i går.Köpte stolarna här i Sandviken i stället.FAst benen på stolarna ska vi (läs:Per) slipa å dom ska få en välnötsfärg istället för den som är nu.Bordet är ju i valnöt så då vill vi ha lika ben på stolarna.Dom fanns i nte att köpa i den färgen,så då fixar Per det-min lilla fixare.. Bild kommer att läggas ut. Måste åxå berätta att jag var ute å sprang både fredag & lördag-gick hyftat-men får fan ont i alla leder... Var ju till dr. med mitt ben åxå i måndags-självklart fick jag en dr. som inte sa mera än han behövde....så det var nog JAG som berättade för >HONOM vad som skulle göras....han hittade inga fel på benet,men konstaterade att jag är VÄLDIGT överrörlig i typ alla leder i kroppen å därför får jag ont i dom ofta...nice...det lär väl inte bli bättre med åren antar jag...Han böjde å bände på knäna å sa "Oj då,oj då"....hmmm... Har åxå hunnit köpa 2 jackor sen sist jag skrev-det ni!!har jag inte sagt att jag är bÄST på att shoppa?! Ni kanske vet att jag har varit ute efter en röd skinnjacka ett tag?!SYrran har ju en som jag VILL HA!!! När vi var till Valbo i fredags,Per hade fått för sej att vi skulle ha nya kuddar till soffan....fråga mej inte varför-tyckte dom gamla var bra! Jag "gled" in på B-Young...å vad hände där?EN RÖD SKINNJACKA (som det stod CAMILLA på...)Nåja den är inte alls lika snygg som syrran å heller inte äkta,och kanske lite FÖR orange ,men törs man ju fan inte säga till Per...den är nice tycker jag!500 kr-som hittat! Sen förstår ni så kommer jag till jobbet på måndagen...då Carina berättar att hennes dotter hade skickat efter en vårjacka från deval.se (vi har beställt en hel del ytterjackor från dom till jobbet-snygga å bra pris!Jacka var iaf för liten till hennes dotter...nämen...det stod CAMILLA på den ÅXÅ!Jättefin-400kr-som hittat-IGEN!Per blir galen på mej,men tyckte åxå att det var bra pris å att den var snygg. Bilder kommer! Nu så...är det SLUTHANDLAT för Camillas del...nja...kan vi verkligen tro på det?! ha en bra dag,själv ska jag hosta mej in i sängen med kissarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0