Torsdag & mera spyor!

Japp...då var det dags igen...att torka kräkor på jobbet alltså! I går...man börjar bli van nu;-) Hade 5-6 st som är hemma i magsjuka i dag....HOPPAS jag klarar mej! Jag ska ju åka till storstan i morron!!Till min syster,med mamma & Max. Ska bli kul,då vi inte träffas så ofta. I dag slutade jag 13,hämtade Max,hem.Sen åkte jag tillbaka till jobbet kl.17,för att ha möte till 19.Farfar var här med Max,Per jobbar. Är mkt bättre i mitt knä,men äter alvedon 2ggr /dag.Fortsätter med det över helgen så får vi se hur det är då. Nu ska jag packa lite kläder till mej å ungen,har semester i morron,ffast vi ska inte åka förren 14.10 på em.Skönt -kan man slappa lite på fm. Max går hem efter maten har vi kommit överens med fröken om. Nu ska jag gå in å kolla mitt bankkonto...he he...kaaaaaaaanske det finns liiiiiite pengar att handla liiiiiite kläder för?!Vem vet?Ngn snäll person kanske har satt in 1 miljon till mej??!Gud tänk om ngn kunde göra det...inte 1 miljon...men ett par tusen iaf....please!Nähä....jag får skrapa ihop mina egna pengar då...*muttrar* Ha en fin helg å håll tummar & tår att jag inte blir sjuk!! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0